уторак, 6. јануар 2015.

The Body Shop marokanska ruža

Dugo sam na internetu pre nekoliko godina posmatrala Bodi šop proizvode.Bila me je uhvatila neka čežnja,za svim onim što kod nas ne postoji.
Prvo su mi pali na pamet njihovi sjajevi za usne.I imala sam tu čast da mi drugarica iz Mančestera donese divlju trešnju u kutijici na kojoj piše lip butter.Kozmetika za mene, to su pre svega,samo drage uspomene.
Ova dva proizvoda,meni omiljena, pronašla sam u Gracu i Bonu.
Sada mogu samo uspešno,da saberem svoje utiske i da ih sa vama podelim.
Ako ikako budete u prilici nemojte izostaviti putere za telo Bodi šopa.
Svi su kvalitetni,dugo traju,štite kožu po nekoliko dana i imaju izvanredan miris.
Meni se desilo da uparim toaletnu vodu sa puterom za telo i da apsolutno ne pogrešim.
Imam i drugih mirisnih favorita,kao što su Midnight Bakula i Cocoa puter.
Puter za telo od marokanske ruže i toaletna voda-Bodi šop
Ali ovde vam slikom i rečju predstavljam dva moja provereno isprobana proizvoda.
Toaletna voda je vrlo blaga,jako postojanog mirisa zbog prisustva etarskih ulja divlje ruže i ne stvara pečate ne koži čak i leti.
Providne je koenzistencije,pa ne ostavlja tragove ni na garderobi.
Mislim da su to, neki "problematični" a korisni saveti.
Napišite,da li se slažete sa mnom i kakva su vaša iskustva sa proizvodima Bodi šopa,ukoliko ste ih probali.
Svaki komentar,je dobrodošao!

2 коментара:

  1. Одговори
    1. *Jelena,hvala ti na komentaru!
      Imam toaletnu vodu još uvek,jer sam kupila dve bočice.
      A puter za telo sam potrošila.
      Mislim da ga više ne proizvode pod ovim imenom,već kao "atlasnu ružu".

      Избриши