уторак, 6. јануар 2015.

Moj neseser

Evo uobičajenog izgleda mog nesesera:
Neseser sa sitnicama
Nije veliki i kupila sam ga u Acesorajzu.
Dobar je,jer je nepromočiv.Proizveden je u Indiji i sasvim je solidnog kvaliteta.
ORIFLAME NATURE-dezodorans roll-on sa mirisom marakuje dobro osvežava i štiti.Nije roll-on prve klase,ali prolazi.Zadovoljava osnovne higijenske potrebe,ali mu je mana što sadržaj često ume da napusti kuglicu,pa ga nije preporučljivo prevrtati.
DOKTOR HAUŠKA-tonik od dunje.Dobijen za potrebe zvaničnog testiranja ove kompanije.Dobar,odličan, prirodan miris dunje.Trenutan oporavak lica i osveženje.Gotovo isti efekat kao i francuske termalne vode.Mana:malo pakovanje (svega 10 ml).Ali to nije falinka testera,jer ni redovno pakovanje nije veće od 30 ml.
LABELLO-Soft rose klasika među puderastim,ženskim sjajevima za usne.Solidno neguje,blago tonira,sasvim zadovoljavajuća nega za suve usne kakve su moje.Ipak,ja sam najveći fan voćkastih ukusa,pa ću se njima i vraćati.
AVON PLANET SPA-maska od Godži beri ili Vučijih bobica.Kvalitetna,dobra, ali nažalost,maska koja nije samoskidajuća ili pill off.To joj je jedina mana.I ako je preporučena kao anti age proizvod,odgovara sasvim i mlađoj koži kao što je moja (33).
ALVERDE puter za telo od slatke dinje.U mini pakovanju,odličan za celo telo.Brzo ga kupih,još brže pronađoh prošle zime,nadam se da i sada postoji na Dm-ovim policama.Malo pakovanje je 50 ml,a veliko 200 ml.Mislim da ću mu se vraćati.
AURA INCHES- lak za nokte.Meni veoma drag lak u nijansi 323.Nanosila sam ga se na noktima.Ima postojanu,gustu strukturu.Dugo traje,ali mu je mana što se teško skida čak i posle dva nanošenja.Kao što mu i samo ime kaže,četkica je precizna,nanosi se lako. Postoji u maksimalnom broju nijansi.
THE BODY SHOP- Toaletna voda od marokanske ruže.Predstavila sam je u jednom od prošlih postova.Ima bogat miris esencijalnog ulja ruže i prijatna je za nošenje na koži.
Dobra je za upariti sa sličnim proizvodima i dolazi u pakovanju od 50 ml.
Kako izgledaju vaši neseseri i da li nam je strast prema nekim proizvodima zajednička?
Pišite!



Нема коментара:

Постави коментар