четвртак, 29. јануар 2015.

Balzami za usne

Moje stalno nezadovoljstvo negom usana uvek kulminira u zimskom periodu.
Usta mi se suše,pucaju i to me jako nervira.Promenila sam jako puno balzama za usne,ali gotovo da nijednim nisam zadovoljna.Ovde u radnoj verziji za blog,predstaviću samo neke balzame koje koristim.
Ono što posebno ume da zasmeta su i velika pakovanja ovih proizvoda,pa teško onome ko ima male usne kao ja.To stvara posebnu nervozu.Usta nisu dovoljno velika da upiju dovoljno balzama,a broj brendova raste i mora sve da se proba.
Tako neki često završe u kanti za otpatke, na moju veliku žalost.
Jer to ipak nisu proizvodi za pozajmljivanje,kako bi to činili sa kremama za ruke.
Balzami za usne

Koristila sam dva Bodi šopova balzama za usta.
Jedan je bio od trešnje,napravljen kao lip buter.Nije odgovarao mojim usnama jer ih je isušivao.Tekstura mu je gusta,jako mirišljava,ali posle frižidera u kome sam ga držala zbog toplote,promenio je teksturu i podsećao na žvakaću gumu.Ima 10 ml i ogroman je.Cena mu je 6 evra i za nijansu je skuplji od ostalih Bodi šopovih sjajeva,jer je buter.
Born Lipi od jagode je providan slatkast i sličan mirišljavom vazelinu.Dobro hidrira,ali usne treba na njega da se naviknu.Lepe je crvene, prozračne,teksture na usnama i može zameniti bilo koji brendirani slabije pigmentovani sjaj. Može i predugo da traje,a koristi se dok ne promeni miris.Bodi šop ima ogromnu liniju ovih sjajeva,a ja sam pomirisala malinu,jagodu i kupinu i dugo nisam znala za koji ukus da se odlučim.Pošto mi je ovo bio prvi sjaj iz ove linije,opredelila sam se ipak,za najklasičniji ukus.Njegova cena je uvek 5 evra.I isplati se.
Gurmanluci Alpa je sjaj u zelenom pakovanju,sa slikom planinskog cveta.Pakovanje je veliko,tekstura rozikasta i providna.A osećaj na usnama je zaista "lebdeći".Meni je sjaj nekako čvrst,na usnama lako topiv,ali nepraktičan za vađenje iz kutijice prstom.Takođe,njegova cena  od oko 1800 dinara u slobodnoj prodaji nije nimalo zanemarljiva.Vredi ga probati,isplativ je,ali ne toliko vredan,koliko ga hvale.Jer posle duže vremena korišćenja tih 18 gr,dosadi.I to su onda bačene pare.
Oriflajm Nežna nega,zaslužuje visoko prvo mesto u mojoj skromnoj kolekciji.Ovo je miris kokosa,prelep,hidrantan i pre svega višestruko koristan.Mazala sam ga na podočnjake,ispucalo lice i usne.Traje čak 3 meseca ukoliko se svakodnevno nanosi i to je izuzetno isplativo za 200 dinara koliko košta.Najbolje neguje od svih balzama,koji su ovde predstavljeni,jedino ne ostavlja pigmentovan sjaj,jer je praktično bezbojan.Uvek sve potrošim,dok je još u svežem stanju i za njega imam sve preporuke.
Probala sam još i klasični miris,ali se nedavno u Oriflajmu povodom Dana zaljubljenih pojavio i miris ruže.Koji bih naravno,volela da probam.

2 коментара:

  1. Nisam probala nijedan od ovih, trenutno koristim Lip Butter sa malinom i Avonov visenamenski balzam sa vanilom.. Mislim da bi ti on bio ok posto kazes da imas jako suva usta, takodje probaj Baby Lips, zuti ili plavi, oni imaju odlicnu negu :)

    ОдговориИзбриши
  2. *Željka,veliko hvala sa preporukama!
    Nameravam da probam Avonov klasični višenamenski balzam i Baby Lips intense care-žuti.
    Spremam još jedan post o sjajevima za usne i koristim Sabi lipbalm od kokosa,pa će kupovina malo pričekati.
    Ipak,potpuno se slažem sa tvojim savetima.

    ОдговориИзбриши