понедељак, 5. јануар 2015.

Gelovi za tuširanje

Dugo sam želela da napravim vlastiti blog i prava odluka o tome,pala je u Novoj 2015-toj godini.
Čitala sam druge blogove,razmišljala šta njima nedostaje i koji bi bio najbolji način da napravim nešto svoje,malo ali odabrano.
Na sve to potakla me je ova zima,koja je tek počela,a za mene uvek predugo traje.
Nekada preveliki ljubitelj snega,sada mu se sve manje radujem,ukoliko nisu u pitanju neki zimski sportovi.
Prvi post koji sam spremila je o gelovima za tuširanje.
Znam da je hladno i da je leto pravo vreme za ovako nešto,ali tako mi se potrefilo.
Posebno ta moja opsesivna pažnja koju usmeravam na različite tuširalice bez ambicije da ih sve pokupujem.
Naši su marketi njima sve bolje snabdeveni a ima ih obilje i na internetu.
Nego,ma kako mi želeli da zažmurimo,sve se manje-više svodi na jedno te isto i u pitanju su zaista minimalne razlike u nijansama.
Ja ću u ovom svom prvom postu,pokušati da predstavim 3 meni draga gela za tuširanje,sva tri isprobana pre oko pola godine.
Uz detaljan opis mirisa,dejstva na kožu i opšteg utiska koji se već može zapaziti na slikama.
Le Petit Marselje,Nesti Dante Filozofija i Oriflajm Silk Beauty



Prvi gel za tuširanje "Mali mornar"počela sam da koristim u maju.
Našla sam ga na policama "Merkatora"za nekih 176 dinara na sniženju.
Miris je bio lep,voćkast a tekstura bistra,providna i ne previše gusta.
Bila sam srećna što imam priliku da probam jedan francuski brend u Srbiji,jer sam o njemu čitala na blogovima koleginica iz Hrvatske.

Moja koža nije dobro reagovala na ovaj gel.
Dobila sam crvenilo i peckanje za koje sam mislila da je rezultiralo tuširanjem toplom vodom.
Nažalost,nije bilo tako.Gel mi zaista ni drugog puta nije odgovarao i morala sam da ga predam na korišćenje mami i sestri.
A da uporedno testiranje nastavim sa Nesti Danteom i Oriflajmom.
 

2 коментара: