понедељак, 5. јануар 2015.

Bioten zauvek

Dugo godina sam za zaštitu kože u zimskom periodu koristila Dove losione.
Oni su mi bili dovoljno hranjivi ali nekako manje hidratantni.
Uvek je tu kao sinonim za vlažnost kože bio Dove losion za telo od krastavca.
Onda sam letos po prvi put probala Biotenov losion za telo od pirinča i pamuka.
Pomirisala sam samo u prolazu po apotekama bambus i dinju,ali ovaj miris je na mene ostavio veoma trajan,pozitivan i prijemčiv utisak.
Koža mi je bila dobro hidrirana,meka,a miris na koži prosto neodoljiv.
Nije mi se dopao masan trag koji ostavlja na koži.
Ali učinak je bio toliko dobar,da mi tri do četiri dana nije bio potreban losion.
Losion za telo od pirinča i pamuka i Krema za ruke sa medom i uljem makadamije
To me je odmah privuklo ovom proizvodu.
Sličan efekat imala je i krema za ruke na bazi meda i ulja makadamije (ši buter).
Ta "masnjkavost" je u velikoj meri ishranila moje umorne ruke,kao i losion telo,da sam odmah postala privržena ovim proizvodima.
Ukoliko dosta hodate,radite,jednostavno rečeno-umarate se,onda su ovo pravi proizvodi za vas.
Nekada snagom svojih hranjivih sastojaka toliko ublaže svaki umor ekstremiteta i bol,da masaža apsolutno nije potrebna.
Ovo nisu proizvodi sa nalepnicom "Speed dry",ali se upijaju odlično,neguju dobro i cena im je više nego povoljna.
Asortiman je bogat proizvodima svih vrsta za negu od "glave do pete" i ja ih toplo svima preporučujem.
Koji su vaši omiljeni Biotenovi proizvodi?

Нема коментара:

Постави коментар