четвртак, 23. април 2015.

EOS lip balm

Vraćam se blogu,posle duže vremena "neprijatnih životnih iznenađenja".Rešila sam da počnem sa EOS-om summer fruit-om.Dugo sam bila uverena,da je ovaj balzam za usne vešt marketinški trik vrednih internet prodavaca.I sklop neobične ambalaže i egzotičnih mirisa.
Jako sam pogrešila.Po cenu da ostanem zaostala i da mi usne budu neprekidno ispucale.
Najviše me je nervirala visoka cena od 800-1000 dinara.Jer sam znala da je u Americi oko 2-3$.
Miris letnjeg voća je kombinacija tri voćna mirisa:breskve,jagode i borovnice.Oni se naizmenično osećaju.Miris je jako slatkast,a daje i sladak ukus koji je dobio od biljke Stevije.
Usne su ishranjene,meke i prijatne na dodir.Ne ljušte se i balzam se ne skida ni nakon konzumiranja vode i pića.Zbog loptastog oblika,hidratacija je maksimalna.Ja svoj primerak imam od februara.Trošim ga 3-4 puta dnevno.I nikada nisam bila zadovoljnija.Mislim da će mi potrajati još 2 meseca.Znači ukupno 5 meseci.To je za mene optimalan rok korišćenja balzama,jer druge sam koristila i po 7-8 meseci i godinu dana.A nisu imali ni približan efekat.
Eos od letnjeg voća
Sastav balzama jako volim:pčelinji vosak,ši buter,ulje jajobe,kokosa,suncokreta i masline su nešto što ovaj balzam čini jako hidratantnim,negujućim i prijatnim za usne.Neprekidno bih eksperimentisala sa novim mirisima.A na pameti su mi: dinja-med,borovnica,nar- malina i multi-pakovanje od četiri ukusa.
Na slici je balzam u plastičnom blisteru,koji je takođe original.Mada se prodaje i u kartonskoj kutijici i podseća na jaje.
Balzam je veliki i ima 7 grama.Veličine je manje kugle sladoleda,kupljene u poslastičarnici..Ali se po meni ipak, brzo troši.Nema nijednu manu,osim visoke cene.Zaista vredi svaki dinar ili dolar.
Koji je vaš omiljeni EOS ukus?

Нема коментара:

Постави коментар