понедељак, 27. април 2015.

Potrošeni proizvodi

Dugo već spremam ovaj post.Biće ih još Bogu hvala,ali se samo objavljivanje jako odužilo.Neću previše detaljisati uvodnom temom,već ću preći na mini-recenzije.
Malizia Doccia Schiuma-je jedan od jako bistrih,svežih gelova za tuširanje.Dugo sam želela Avonovu kupinu sa vanilom,koju sam obožavala.Ali ni ovaj gel nije toliko loš.Prvo ima ga u TSV diskontima,po simboličnoj ceni od 109 dinara.Ima 300 ml i napisano je da je 20% dato gratis.Ovaj gel postoji u nekoliko mirisnih nota.A ova pored kupine sadrži i mošus.Njega baš ne obožavam,ali da se podneti.
Dove go fresh-jedan od mojih omiljenih gelova za tuširanje.Prelepog mirisa šljive i cveta japanske trešnje (sake).Nemam nijednu zamerku,a jedino mi se više od ovog gela dopada miris najnovijeg gela od nara.Kupljen je na pijaci i mislim da košta oko 170 dinara.Vredi svakog dinara i lepo hidrira kožu,pa upotreba losiona nije potrebna.
Protectyl Bio vegetal-losion za telo.Losion neobičnog mirisa marke Yves Rocher.Predviđen kao losion za hlađenje kože posle sunčanja.Pakovanje je nešto manje od standardnog i ima 200 ml.Losion jako dobro ishranjuje kožu,ima boju sedefa i malo je masnjikav.Biljka od koje je napravljen je slična aloi i u Francuskoj je jedna od poznatijih barskih biljaka.Žao mi je, što nisam ovaj losion koristila upravo posle sunčanja,da osetim još neku njegovu blagotvornost,sem hidratacije.
Potrošeni proizvodi:gelovi za tuširanje,losion za telo i kreme za ruke
Bioten perfect hands-krema za ruke koja je dobila nagradu za najbolji Biotenov proizvod u 2014.godini.Odlična krema u standardnom pakovanju od 100 ml.Prelepog mirisa, ali sa kolagenom.Što znači da je namenjena starijoj koži.Pa sam je ustupila mami.
Farmasi hand cream-Ovo je bila klasična porodična rotacija ćerka/mama. Zimus je krema bila na sniženju od 55 dinara za 50 ml.Videla sam da je na mnogim blogovima bila poklon u darivanjima.Ima prelep miris trešnje i badema i stvara efekat "silikonske rukavice"veoma sličan Avonovim kremama.Ima dosta glicerina,nije krema prve klase,ali je meni zimus zbog mirisa fantastično odgovarala.Imam samo reči hvale za ovu kremu.Moram se kod koleginica iz Farmaci-ja,obavestiti da li se proizvodi u većem pakovanju.
Ovo su bili zimski potrošeni proizvodi,šta ste vi potrošile ove zime?

1 коментар:

  1. Za tvoj blog sam cula od drugarice koja te verno prati i mogu samo reci da sam odusevljena! Zbog tvog bloga sam i otvorila nalog da bih komentarisala. Kupila sam ovaj Dove Go fresh gel po tvojoj preporuci i stvarno sam zadovoljna. Hvala ti puuuunoooo! :)))) Tacno se vidi da znas o cemu pises i da si obrazovana, za razliku od nekih blogerki. Molim te razmisli o mom predlogu za Youtube jer mislim da bi se odlicno uklopila u celu tu pricu. Izvini ako sam ti dosadna, ali prosto sam osetila potrebu da ti se javim. Puno pozdrava XOXO

    ОдговориИзбриши