понедељак, 27. април 2015.

Stara planinska riznica

Proizvode Stare planinske riznice,prvi put sam videla u  reklamama na televiziji.Mislila sam da su "suviše prirodni i lekoviti" da bi ih uopšte probala.A onda sam to uradila i nisam se prevarila.Dobri su i zaslužuju sve pohvale.U ovom statusu ću predstaviti "Šarm" sapun sa lekovitim biljem i kremu za ruke sa nevenom, koprivom i kamilicom.
To neće biti kraj predstavljanja,jer me na polici ormana čeka i šampon protiv peruti sa ekstratima belog luka,koji tek treba da potrošim.
Sapun je jednom rečju,odličan.Upakovan u lepo rustično pakovanje.Najmekši u dodiru sa vodom i najprijatniji za ruke.U sebi ima male sitne biljčice od majčine dušiće,preko lekovitog bilja,koje nisam uspela u potpunosti da razlikujem.Ali moram reći da je osnova sapuna oprana svinjska mast.A takav proces saponifikacije,garantuje mekoću rukama.A miris podseća na biljke iz rtanjskog čaja.Potrošila sam ga za 5-6 meseci ali sam imala i odmor od njegovog korišćenja.Odlično se pokazao.Nije promenio miris i svojstva i ako ga nisam jedno vreme koristila.Jedino je površina zanemarljivo popucala,da bi se posle tokom korišćenja ponovo izglačala.
Sapun i krema za ruke Stare planinske riznice
Krema je bele,sjajne,penaste teksture,blago gusta, sa mirisom lekovitog bilja.Jako je slična Pavlovićevoj masti i  ima u sebi glicerin.Na specifikaciji piše da je to glicerinska krema za negu ruku,koja hidrira i regeneriše kožu.U sebi sadrži:neven,kamilicu i koprivu.Za ruke je odlična,na lice je nisam nanosila.Ima 200 ml sadržaja i dolazi u lepom zelenom pakovanju-kutiji.
Moja iskustva sa proizvodima www.staragroup.rs su odlična i nadam se da će se i šampon slično pokazati.Ova kompanija se veoma profesionalno pokazala u mom blogovanju i ja ovom prilikom,želim najiskrenije da im se zahvalim na nesebičnoj podršci i poslatim proizvodima.

Нема коментара:

Постави коментар