четвртак, 19. март 2015.

Kozmetika Teatar Freeman

Dugo sam očekivala da probam Freeman-ove proizvode.Uglavnom sam ih poklanjala drugima,a na sebe sam zaboravljala.Onda sam početkom februara,uspostavila kontakt sa menadžerom za odnose sa javnošću ove kompanije i dobila priliku da testiram neke od proizvoda.
PEEL-OFF MASK CUCUMBER-je samoskidajuća maska od krastavca.Pakovanje od 6ml dovoljno je za dva nanošenja maske.Ona ima miris salate od krastavaca i jogurta.Providne je teksture koja se lepi kao OHO lepak na lice.Sa njom treba biti pažljiv i ne nanositi je na predeo oko obrva.Kosu pre njenog nanošenja treba skupiti u rep i skloniti sa lica.Maska jako zateže.To automatski ukazuje da deluje protiv starenja.Držala sam je 15-tak minuta i sljuštila sa lica u 2-3 poteza.Jako dobro čisti kožu,ali je ne isušuje.Moja je koža masna u T-zoni a suva na obrazima.Čak i ako se stavi cela kesica maske,hidratacija je zagarantovana.
CLAY MASK AVOKADO &OATMEAL-maska od gline i ovsa.Poslednju sam je koristila i na njoj prilično uštedela.Dovoljno je prepoloviti sadržaj kesice za jedno korišćenje,tome me je uputilo iskustvo sa maskom od krastavca.Maska miriše na Mukodin sirup protiv kašlja.Ima neki jako prijatan,slatkast miris.Kada se nanese na kožu,oseti se miris ovsene kaše.Zatezanje je 2-3 puta jače,nego kod korišćenja maske sa krastavcem.Preporučljivo je ne praviti nikakve grimase,dok se maska ne spere,mlakom vodom.Ima efekat peglanja bora i dobra je za stariju kožu kao i sve Freeman-ove maske.Posle spiranja maske mlakom vodom koža je meka,glatka i jako elastična.Sitnije bore su neprepoznatljive.
Maska od krastavca,maska od avokada,piling za stopala i krema za lice od puževe sluzi
BARE FOOT-piling za stopala od šljive i peperminta.U prevodu znači "bose noge".Dolazi u pakovanju od 7.5ml.Dobar piling koji ja nisam dovoljno držala na stopalima.Koristila sam ga u toku tuširanja,a ne nakon tople kupke stopala.Imam zamerku na pomalo veštački miris šljive,ali je zato miris peperminta blag i prijatan.Same čestice pilinga nisu ni krupne ni sitne,već peskaste pod prstima,pa je moguće i u stojećem stavu vršiti masažu stopala.Bez straha da ćete od golicanja zrna tresnuti u kadu.Dobar je osećaj što pepermint i nakon tuširanja hladi stopala i čini da se noge barem malo odmore od napora,tim hlađenjem.Ipak svima preporučujem,toplu kupku stopala.Ona ima prednost nad tuširanjem jer bi tada i efekat pilinga bio bolji.
VICTORIA SNAIL EXSTRACT-ovo pakovanje kreme za lice oborilo je sva moja očekivanja.Prvo,demistifikovalo je moje predrasude prema mirisu puževe sluzi.Miris kreme je miris prolećne roze ruže u zoru.A vlaga u njoj podseća na prolećnu rosu.Istovremeno je i masna i hidratantna,a nega je na posebnom nivou.Nisam verovala, da krema može da ublaži fleke od bubuljica niti da ubrza zarastanje ranica na koži lica.Nisam verovala, da ona bukvalno izravna bore.Čak i na mom čelu koje često pokazuje znake mrštenja.A još manje sam verovala, da moja koža iz stanja 33 godine,može da izgleda kao da imam 25 godina.Nikada ne bih verovala ni da je 1ml ove kreme dovoljan za celo lice,a da su 2 ml skoro previše.Ovo je krema koja radi svoj posao.A nema atraktivnu ambalažu,agresivnu promociju i astronomsku cenu.Za nju je najbolji promoter puž i njegova biorazgradiva kućica.Zamislite onda kojom snagom sluz prodire u epitel lica,kada je u stanju da regeneriše tvrdu puževu kućicu.Na sajtu Kozmetike Teatar Freeman 50 ml kreme košta 850 dinara.A komplet micelarne vode i kreme od puža iznosi 1500 dinara.
Sve maske pored ovih recenziranih,mogu se kupiti po ceni od 5+1 gratis i koštaju 499 dinara.One imaju po 15 ml,a oko 3-5 ml je dovoljno za jedno nanošenje.
Imam zaista sve preporuke za Teatar Freeman Kozmetiku,koja je glavni distributer Freeman kozmetike u Srbiji.

Нема коментара:

Постави коментар