уторак, 17. март 2015.

Sabi kozmetika

Ovo je moj prvi sponzorisani post.I moram pre svega da se zahvalim vlasnicama Sabi kozmetike koje su mi izašle u susret.Ne samo što sam dobila željene proizvode,već su ispoštovale naš zajednički dogovor i prijatno me iznenadile malim poklonom.
Dugo sam želela da probam nerafinisani ši puter za telo i to sam konačno i ostvarila 16.januara ove godine.Sabijev puter je u maloj metalnoj kutijici koja ima 40 ml.Ima miris čokolade i podseća na masne granulice griza.Dobro se upija u kožu.Najbolje ga je pre spavanja naneti na suve delove tela.Ja sam ga koristila na licu,rukama i usnama.Na usne odlično deluje,a 2-3 puta brže otklanja fleke od opekotina.Sada posle oko 2 meseca korišćenja,ostalo mi je pola pakovanja.I oduševljena sam.Proizvodi se u tri varijante:klasičnoj,badem i čokolada.I u pakovanjima od 40 i 100 ml.
Puter za telo,melem za usne i piling za telo
Drugi proizvod koji jako volim je melem za usne od kokosa.Ima teksturu mešavine kombinacije palminog i kokosovog ulja.Lepo se razmazuje na usnama.I bezbojan je.Na moju veliku žalost,nije mi baš u potpunosti odgovarao,jer mi je isušivao usta.Kutijica ima 15 ml i zaista može da potraje.
Sledeći proizvod koji sam dobila kao poklončić u obliku testera je piling za telo od kafe sa narandžom.Za ovaj proizvod imam samo reči hvale.Četiri puta sam koristila pakovanje od 15 ml i imam utisak da će mi potrajati još 3-4 tuširanja.Prvo,blago pilinguje kožu,bez alergijskih reakcija.Povećava limfnu drenažu nogu,ne samo u toku tuširanja već 100% nakon njega.Cirkulacija u toku dana postaje ubrzana,a apsorbicija losiona za telo je negde dva-tri puta brža nego pre ove upotrebe pilinga.Imam problema sa cirkulacijom jer dosta sedim pred računarom.Zaista,ovakav efekat pilinga koji je poznat samo po "efikasnoj borbi protiv celulita"nisam očekivala.Znam da se proizvodi i u velikom pakovanju od 200 ml.
I pošto živim nedaleko od Novog Sada,poznato mi je da su odnedavno proizvodi Sabi kozmetike dostupni na štandovima "Art marketa"koji se održava u Katoličkoj porti.Ovako izgledaju otvarani i testirani proizvodi:
Testirani ši puter sa čokoladom,melem za usne od kokosa,piling za telo od kafe i narandže

Нема коментара:

Постави коментар