четвртак, 19. март 2015.

Dermix

Ovim paketićem bila sam posebno iznenađena.Sa Dermix-om nije bilo nikakvih problema.Paket za recenziju stigao je za 24 časa.Nekome možda dosadno,ali veoma važno za radni staž jedne blogerke.
Dobila sam dva proizvoda koja potpuno odgovaraju mom ukusu.Dermix Hydrologica Melem za telo i Dermix Hydrologica kremu za ruke i nokte.
Losion za telo ima prelep miris šea butera.Toliko lep,nežan miris zaista do sada nisam osetila ni kod jednog sličnog proizvoda.Koristila sam razne proizvode sa šea buterom,preko Dove-a,Dm-a,Essense Beograd izmenjavši raznorazne mirise.Ali ovako prijatan miris,zaista do sada nisam osetila.To je miris koji liči na svež kesten pire preliven topljenom čokoladom.
Moć upijanja ovog proizvoda u kožu je ogromna.Činila mi se nekada i 110%.Nije bilo dosadnog smaranja oko oblačenja grilonki zimus nakon tuširanja.Niti bilo kakvog lepljivog osećaja.
Čitajući recenzije zadovoljnih kupaca na zvaničnoj Dermix-ovoj stranici,ja sam bila pomalo skeptična.Neke žene su čak navodile da ovaj proizvod koriste umesto kreme za lice.
To se događalo i sa mnom i ako je namenjen samo za telo.Omamljena prelepim mirisom nanosila sam losion i na ruke i lice.Mene alergije ne mimoilaze prilikom menjanja proizvoda,ali ovoga puta to se nije desilo.S pravom,mogu reći da proizvod bezbedno mogu koristiti sigurno i mala deca i trudnice,kako je u specifikaciji i navedeno.
Pakovanje je jako praktično,lepo zapakovano u kutiju i ima 200 ml.To je i jedina mana ovog proizvoda.Trebalo bi da ga bude više.I ja ovim postom navijam da naprave jedno veće pakovanje od 400 ml.
Demix melem za telo i krema za ruke

Kremu za ruke nisam toliko često koristila.I lično mislim da je pogodnija za stariju kožu.Ona ima dosta gušću teksturu i nekada je pomalo teško istisnuti je  iz tube.Ima miris koji se može uporediti sa oštrim mirisom otvorene mineralne vode,jer joj je dodat magnezijum.Taj miris ponekada sliči mirisu kore neopranog limuna.Ne upija se tako brzo i masti kožu ruku nešto više od losiona.Ali zato jako dugo obezbeđuje hidrataciju ruku.To sam primetila posebno nakon pranja ruku.Pod kožom se oseća ishranjenost i negovanost jer nema isušivanja koje hlorisana voda stvara.Nema ni alergija.A krema jako prija umornim rukama i noktima posebno.Ima 75 ml što je više nego dovoljno,ako se uzme u obzir da je 3 puta gušća od losiona.Izvela sam i jedan eksperiment u kome učestvuje moja mama.Zanima me koliko krema ublažava pigmentne promene na rukama,pa ću i o tome ubaciti utiske u nekom od komentara ispod ovog statusa.
Zaista,sve pohvale Dermix-u!Da li ste probale neke od njihovih proizvoda?

Нема коментара:

Постави коментар