петак, 27. фебруар 2015.

Avon noviteti

Moji Avon noviteti stari su već pet meseci i naručila sam ih krajem oktobra.U katalozima su se periodično pojavljivali.Pre svega, mislim na Care puter za telo sa kakaovim zrnom.Dugo sam oklevala da ga naručim i bila pomalo skeptična prema ovoj liniji.A onda sam ipak, prelomila i nisam pogrešila.Puter ima prelep miris čokoladnog mleka,meku,blago masnu teksturu i odlično se upija u kožu.Ja sam neko ko jedan puter za telo,koristi i na licu i na rukama.I ta zavisnost važi za sve vrste ovog proizvoda.Jer mi se alergija još uvek nije pojavila.Volim ih više od krema za lice,jer bolje štite od vetra i više od losiona za telo jer se brže upijaju.Ovo pakovanje ima 200 ml i dovoljno je veliko.Meni je potrajalo čitava 3 meseca.Kupila sam ga na sniženju u oktobru kada je bilo 199dinara.I sada dok ovo pišem odavno je potrošeno.A utisci su i dalje pozitivni.Volela bih da probam još Planet Spa Indulgance puter od čokolade,za koji mislim da je pravo malo čokoladno carstvo mirisa i nege.
Senses Sensual Mistik gel za tuširanje i puter za telo od kakaa
Drugi proizvod koji želim predstaviti je gel za tuširanje Sensual Mistique.Kupila sam ga na rasprodaji u pakovanju od 500 ml,kada je cena bila 240 dinara.Ima jako lep,cvetni i nežan miris.Koji dugo ne napušta prostoriju nakon tuširanja.Ja sam zapravo želela jedan drugi gel u nežno rozom pakovanju, od vanile i sandalovog drveta Winter Cocoon,koji se tek od zime ponovo vratio u prodaju.Ali pošto su krajem oktobra,lansirani ovi novi mirisi uzela sam ga i nisam se pokajala.Gel je kremast,dobro peni i hidrira.I posle njega losion za telo gotovo da nije potreban.Isplati se,i trenutno sam na polovini pakovanja,što govori da može dugo da traje.Trenutno su na sniženju manja pakovanja od 250 ml za 149 dinara,ili dva velika od 500 ml za 449 dinara.A gel Winter Cocoon se sada zove Pampering Divine Time i ponovo je u prodaji.

2 коментара: