среда, 25. фебруар 2015.

Avon velika pakovanja

Dugo već planiram da pišem o Avonovim proizvodima,koje najredovnije koristim od svih kataloških proizvoda.Počinjem od velikih "džambo" pakovanja, koja su mi služila gotovo celu prošlu godinu.Ne baš toliko,ali bezmalo.
Prvo je piling za telo Natural's od vanile.Promenio je nekoliko ambalaža,ali meni je ovo druga tuba i ne odričem ga se do daljnjeg.Prvo ima prijatan miris,drugo,dobro pilinguje kožu i svojim sitnim česticama čisti kožu.Za njega sve preporuke,a gledajte da ga nabavite na sniženju.Ima 200 ml.I ja sam ga kupila kada je bio 150 dinara uparen sa sufleom od vanile za telo.
Velika krema Care sa proteinima mleka i ovsom nije moja omiljena krema od Avona.Nije odgovarala mom licu,jer je stvarala blago crvenilo i peckanje.Ali je zato za telo bila fantastična.Zapravo,ona i jeste višenamenska.Ima je dovoljno,ima oštar miris medicinskih krema i bezmasnu,hidratantnu teksturu.Prija koži nije parfemisana i kao na reklami može da je koristi cela porodica.Ima 400 ml i košta od 280-350 dinara.Nisam neki ekspert za poljoprivredu i ne znam kako miriše ovas,ali ekstrat ove biljke nalazi se i u kremi.Mada nisam osetila miris.
Natural's piling za telo,Care krema za telo i Natural's šampon za kosu
Sa šamponom sam se družila dugo. Ima miris kajsije i šea butera koji se naravno ne oseti.Nije perfektan ovaj šampon,ne omekšava kosu bez balzama.Ali je zato savršeno opere i zamiriše.Miris je prelep,postojan i zadržava se i nakon sušenja fenom.Cena od nekih 310-340 dinara je prepovoljna.Pogotovo kada se uporedi sa nekim šamponima iz trgovina koji se prodaju za 100-200 dinara.A ne pružaju gotovo nikakvu negu.Između tih "živih soda" i ovog šampona,ja uvek glasam za ovaj.Probala sam i drugi miris sa avokadom i bademom i napisaću i njihovu uporednu recenziju.

Нема коментара:

Постави коментар