четвртак, 26. фебруар 2015.

Natural's šamponi

Avonove šampone koristim poslednjih godinu dana.Bila sam zadovoljna njihovim učinkom dok Dove nije izbacio novu,modernizovanu liniju.U ovom postu,želela sam da sa vama podelim svoje iskustvo.
Šampon od kajsije i šea butera potrošila sam nedavno.Imao je jako prijatan,oštar miris.Meni je jako prijao zbog snage kojom čisti teme i dobro pere isprljanu,masnu kosu.Ali njegov efekat 2u1 gotovo uopšte nije dolazio do izražaja.Ne znam da li je trik bio u vreloj vodi kojom perem kosu ili nečem drugom.Znači bez upotrebe regeneratora (Kalos ili Stil)kosa mi je bila prilično čupava i raščešljavala sam je češljem za tapiranje.Pozitivna strana ovog šampona je čitavih 700 ml i cena od 310-340 dinara.Možete ga trošiti "šakom i kapom",a da pritom znate da ćete ga imati još dugo,dugo i u tome je njegova prednost.
Natural's šampon od kajsije i Natural's šampon od badema i avokada
Prednost linije sa bademom i avokadom je nova ambalaža i stilizovana nalepnica.Ali ne samo to,natpis "Healty Hydration"zaista znači zdravu hidrataciju.Tu je još prisutna nova Avonova tehnologija sa sniženom PH vrednošću,što zaista funkcioniše.Boja ovog šampona je blago narandžasta i manje intenzivna od kajsije.Miris je blag,prijatan i omamljujući.I prva mirisna nota avokada se jako oseti a badem zanemarljivo malo.Takođe, zahteva minimalnu količinu koja se nanosi na dlan.Ali moram priznati da je manje gust od šampona u starom pakovanju.Jer zaista nemam utisak da sam ga previše potrošila,a ipak ga u pakovanju ima manje.
Mislim da je ovo pakovanje sa bademom i avokadom dobro za suvu kosu.Raščešljavanje je gotovo jednako kod oba šampona.Ali ja dajem veliki plus novoj Avonovoj liniji jer deluje bolje na kosu.Regenerator je ovde svakako potreban,ali ova varijanta sa hidratacijom svakako olakšava češljanje.Pogotovo ako se uzme u obzir da nova kolekcija ima i raznovrsnije mirise Kamilicu i aloju,Žumance i kvasac,Med i jajobu,Badem i avokado,Mango i đumbir,Koprivu i čičak.U februarskom katalogu "džambo"pakovanja su na sniženju i koštaju 299 dinara.Isplati se.




Нема коментара:

Постави коментар