уторак, 28. јул 2015.

The Body Shop

U ovom kratkom statusu želim da predstavim puter za telo od kokosa čuvene britanske marke Bodi šop.Ovo mi nije prvi proizvod,kao i druge blogerke već dugo ne odolevam njima.
Kokosu sam se vratila slučajno,kada mi je brat za Uskrs doneo iz Austrije,ovo malo prijatno iznenađenje.
Doduše,došlo je do malog nesporazuma.Ja sam tražila šea orah,a dobila sam kokos.Prvo sam bila malo razočarana.Kokos sam već jednom koristila u obliku velikog gela za tuširanje od 750 ml.Nije me previše oduševio.Bio je kremast,prijatan,dobar protiv opekotina,ali gotovo nikako nije čistio.
I taj njegov specifičan "bočati"miris oraha,posebno mi nije prijao.
Ali,puter je bio već nešto drugo.
U malom slatkom pakovanju od 50 ml,odmah me je očarao.
Teksura deluje masno,ali u kožu se upija veoma brzo.Kokos se zaista pokazao lekovitim za moju kožu.Nestale su bubuljice i koža je postala ishranjena i meka.Mazala sam čak i lice i nije mu bolje pomagala čak i neka skupa krema.
Čak se i miris zadržava na koži dovoljno dugo,ali to je prednost svih Bodi šopovih putera,pa to važi i za ovaj.Koji je proizveden na Tajlandu,a mislim da su se do sada puteri proizvodili u Velikoj Britaniji ili kako na kutijici piše UK.
Ja naravno,sve preporuke dajem ovom proizvodu.Pogotovo ako ga kupujete u "Pandorfu" u Beču.Zapakovaće vam ga u papirnu Bodi šopovu kesu i dati dodatnih 20 % popusta.
Zato dajem sve preporuke ovom tržnom centru i zahvaljujem se bratu još jednom na poklonu!
Bodi šopov puter od kokosa

Нема коментара:

Постави коментар