уторак, 28. јул 2015.

Nuxe uzorci

Na Nuxe uzorke čekala sam gotovo mesec dana,pročitavši o njima na jednom od domaćih blogova.
Pomogla mi je autorka Beauty Axiom-a.Nekoliko puta sam se i prijavljivala za njihov sjaj za usne od pčelinjeg voska,na zvaničnom sajtu,ali nekako me je mimoilazila ta nagrada.
Za sve ostale čitateljke,bez obzira što nisu blogerke,pravila su gotovo ista.
Treba se ulogovati na sajt,pri dnu popuniti prijavu za testiranje i uraditi mali test o zrelosti vaše kože.
Na osnovu toga će vam na kućnu adresu,u roku od nekih mesec dana,stići odgovarajući uzorci.
Evo mojih utisaka:
Krema za ruke data je u srednjoj kesici.Ima je za dva nanošenja,ali sam je koristila samo jednom i naravno preterala.Ima masnu,uljastu teksturu,jer se i sam Nuxe hvali da sadrži čisto suncokretovo ulje.Dobro neguje kožu,ali se sporo upija.Košta nekih 1000 dinara.Za mene je to preskupo.Pogotovo ako se uzme u obzir da se bolje kreme,mogu kupiti za znatno manje novca.
Miris joj je jako intenzivan,lep i parfemski i podseća na Lancome-ov Tresor.Što i nije čudo,jer se i Lancome i Nuxe proizvode u Francuskoj.
Najmanja kesica je krema za lice protiv prvih bora.Masna je i ima miris peršunovog lista.Mojoj koži je posle dana korišćenja izuzetno prijala,što sam videla po nestanku sitnih bora.Ali je prva reakcija bila blago crvenilo,svrab i manja iritacija.Mislila sam čak da će doći do alergije.Ona mirisom najviše podseća na kreme švajcarskog brenda Dr.Hauschka.
I na kraju,čuveno Nuxe ulje za telo,za koje mislim da je iskreno precenjeno.
Kesica koju sam dobila bila je dovoljna da namažem torzo.
Ulje se sporo upija u kožu,potrebno je gotovo 12 sati jer sam ga nanela pre spavanja.
Ono je strašno masno i taj mastan efekat,ne može da "smanji"nikakav marketing.
Miris mu je prelep,opijajući i senzualan.Sigurno će vam pomoći da nekoga zavedete i "otopite" ga u svom zagrljaju.
Ali ja iskreno,svaku prednost dajem Avonovim Skin So Soft uljima.I po nezi i po cenovnom rangu.
Mada ću ipak pratiti sve Nux-ove varijante ovog ulja,a čini mi se da su do sada objavili tri.
Nuxe krema za ruke,ulje za telo i krema protiv bora

Нема коментара:

Постави коментар