среда, 13. мај 2015.

Estar kozmetika

Ovo je moj treći sponzorisani post.Dugujem veliku zahvalnost Tamari Gerić koja mi je poslala paket Estar kozmetike.Paket je stigao brzom poštom,predivno zapakovan uz dosta promotivnog materijala.Proizvode sam birala iz elektronske prodavnice ja,onako kako sam želela,a prihvatila sam i neke Tamarine sugestije.
Najprijatnije me je iznenadilo veliko pakovanje putera za telo od badema i vanile.Ima 200 ml,kutija je jako čvrsta sa zaštitnom folijom i puter intenzivno miriše.Očekivala sam više mirisa badema,a manje mirisa vanile koji je jako intenzivan.Moć razmazivanja je dobra,puter je guste teksture,može dugo da traje i koža je lepo hidrirana.Nije sličan drogerijskim puterima za telo iz Dm-a ili Lilly-ja i više podseća na gustu,parfemisanu kremu.
Gel za oči dolazi u pakovanju od 15 ml.To je tester pakovanje.Ima oštar miris na koenzim Q-10.I dobro zateže kožu oko očiju.Nema teksturu gela,kako samo ime kaže.Mada,moram reći da sam očekivala, baš providan gel u kutijici.Čini mi se da ima više antiridno dejstvo i da je pogodniji za stariju kožu.Nije sušio moju kožu,daleko od toga.Ali je delovao kao neka teška krema protiv okoloočnih bora,a ne kao gel.
Mleko za čišćenje,losion za lice,puter za telo i gel za oči
Losion za lice ima jak,oštar miris frangi-pangi havajskog cveta.Dolazi u praktičnoj bočici sa malim aplikatorom koji omogućava lakše nanošenje i transport proizvoda.Nisam koristila losion jer se slabo šminkam,prosledila sam ga na dalje testiranje kao i mleko za lice od 30 ml.Ono je imalo praktičnu pumpicu za nanošenje i ja iz higijenskih razloga prosto nisam želela da ga testiram.Ali nadam se da će osoba kojoj sam mleko poklonila biti zadovoljna.
Gledala sam da to bude neko ko se često šminka,kako bih što objektivnije opisao dejstvo proizvoda.
Kozmetika se inače,proizvodi u Novom Sadu,u Tolstojevoj ulici i svima je preporučujem.
Iskreno sam bila oduševljena ambalažom,dostavom i izgledom proizvoda.
Lično mislim,da je kozmetika namenjena za stariju kožu,od nekih 40-tak godina,pa naviše.
Mislim da mlađoj koži više odgovaraju gelovi za tuširanje,pilinzi i masažna ulja.
I jako mi je žao što su tuširalice povučene iz prodaje,jer u njima najiskrenije uživam,što se vidi i po samom blogu.
Želim da se još jednom zahvalim Tamari Gerić na iskrenoj,nesebičnoj,kolegijalnoj i prijateljskoj saradnji.I da preporučim čitateljkama iz Novog Sada,da posete prodajno mesto kozmetike Estar u Tolstojevoj ulici br.16.Do čitanja!

4 коментара:

  1. Obožavam Estar kozmetiku! Imam njihov serum, dnevnu, noćnu i kremu za okoloočno područje. Mala količina kremice za oči bude sasvim dovoljna da bi se koža osvežila, pa je ja nisam doživela kao klasičan antirid za stariju kožu. Iznenadilo me je što je serum tečniji nego što sam očekivala, a dnevna i noćna krema savršeno odgovaraju mojoj suvoj i osetljivoj koži. Osećam i da su mazalice za telo savršene!

    ОдговориИзбриши
  2. *Olivera,mnogo Vam hvala na komentaru!Proizvodi jesu kvalitetni ali ne odgovaraju svi u potpunosti mojoj koži.Jako je osetljiva i sklona alergijama i iz tog razloga nisam uspela da u potpunosti testiram sve proizvode.
    Ne znam koliko Vi imate godina,ali ipak smatram da su za moje 33 godine,neki proizvodi ipak preuranjeni za korišćenje.
    Smetao mi je jako jak miris nekih krema,mada je hidratantnost izuzetna.I to nikako ne sporim.Posebno bi trebalo istaći proizvođaču da bi taj agresivan miris reagenasa ukoliko bi se smanjio,sigurno mnogo više odgovarao osetljivoj koži.

    ОдговориИзбриши
  3. Super si Natasa.Svakodnevno proveravam da li izbacujes nove postove.Da li si razmisljala da pocnes sa youtube kanalom? Mislim da bi bila super, jer definitivno znas sta pises i imas vokabular da iskazes ono sto mislis. Nadam se da ces razmisliti o mom predlogu. XOXO

    ОдговориИзбриши
  4. *Hvala ti Ivana na lepim rečima!Imala sam problema oko bekapa podataka sa laptopa.Zbog toga nisam objavljivala statuse.Laptop mi je mogao biti ukraden,a fabrička podešavanja su mi deinstalirana.Trebalo mi je dosta vremena da dođem sebi.
    Jako me je obradovao tvoj predlog.Ali ja nemam "jahte,vile i penthause" i nije svaki ćoškić mog prostora "dao dušu"za snimanje.I iz tog razloga ne snimam videe.Mada ne znači da neću,dok blog malo zaživi!Zaprati me i na Fejsbuku,imam isto ime!

    ОдговориИзбриши